tisdag 25 november 2008

More snow


Just outside our house today

5 kommentarer:

Little Rascal sa...

SHIT!
Nice houses. *avis*

Betty Lou sa...

oj blir typ bländad :D jag skulle gissa på en halvmeter om ens det. för om man tittar på det fina huset så är inte ens grunden täckt och den brukar vara nån halvmeter-meter upp.

vintern 2006 har jag för mig det var, hade vi mer än en meter hemma i pajala, som det var när jag var yngre. tyvärr är det inte så längre. läskiga växthuseffekt :(

Miss Wink sa...

Rascal: Not our house, I'm afraid...but it's damn nice!

Betty: Märk väl att jag uppdaterat till en HALVmeter ;)
Mitt ögonmått och sinne för dramatik matchar inte alltid, haha

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Oj! vilket fint hus,har ni en lägenhet eller hela huset?

Miss Wink sa...

Glamour: Inte vårt hus på bilden, tyvärr :)
Men det ligger alldeles intill vårt.